Gero pisze:
Niestety w TePsie nikt nie jest w stanie powiedzieć
Ja dostałem odpowiedź w temacie reklamacji
mam łącze 2 M a możliwości obecno, to 0,2 M, czyli 10%.
Po złożeniu reklamacji otrzymałem odpowiedź, ze koszt jaki zapłacę do zakończenia modernizacji będzie adekwatny do wielkości usługi, czyli 10 %.
Na początek zaproponowano mi %0 % ale nie zgodziłem się i dałem za dowód o sygnałach niedomagań neostrady to właśnie forum i zmniejszyli mi fakturę do 10 %.
Jest to jawny dowód na to, że o swoje trzeba walczyć.
Trzeba walczyć o jakość usług, za które płaci się ciężko zarobione pieniądze.
Nieśmiało chciałbym dodać, że na stronie TP SA macie możliwość złożenia reklamacji zawierających się tylko w 400 znakach.
W związku z tym, że dla mnie to za mało, umożliwiono mi złożenie specjalnej reklamacji zawierającej ponad 400 znaków a rozpatrzenie jej trwało ok. 3 godzin.
TP SA potrafi się dostosować nawet do klientów piszących skargi w formacie większym niż standardowe 400 znaków.
P
G