Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 14:17

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 lut 2010, 18:22 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 23 sie 2009, 20:33
Posty: 134
Lokalizacja: Zgorzelec
Od ADMINISTRATORA:
TEMAT został wydzielony.


mała_mi pisze:
Gero pisze:

...pierwsze niewyraźne od razu mnie odrzuciło...

Ale zamysł był fajny, wprawdzie ja się nie znam, lecz gdyby czas przesłony był ok 1/20s to pani z dzieckiem by była bardziej "wyraźna" a reszta delikatnie rozmyta - przypuszczam. (lub pani powinna być szybsza :lol: )

Właśnie, robi ktoś czasami zdjęcia w ruchu, coś w ten deseń 1 2 ? Ja jestem niedzielnym fotografem (w zakresie amator bardzo początkujący) i to niedziele palmowe mam na myśli :lol: więc nie komentować tych zdjęć proszę :P nawet nie wyostrzone w żadnym programie a i sprzęt słaby.
Sportowe zdjęcia w ruchu wyglądają super, ma ktoś takie np. z meczów Turowa ? czy jakiś zawodów ?


Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, 17:41 przez AdrianMarkowski, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:31 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
...


Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 23:20 przez turek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:39 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 23 sie 2009, 20:33
Posty: 134
Lokalizacja: Zgorzelec
Fakt zamiast czas migawki napisałem, czas przesłony ( co z zasady jest nielogiczne, w myśli był czas migawki ), przyznaję się do błędu. Ale turek, nie uwzględniając tego faux pas, nie miałem racji ? Pytam z ciekawości.


Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 21:43 przez AdrianMarkowski, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:49 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
...