zaraz po ogólniaku zacząłem pracować jako KKB (konsultant klientów biznesowych) w Idei, więc znam problemy logistyczne dużych firm
w ramach informacji do poczytania ciekawostki prasowe:
Cytuj:
telewizja nowej generacji n już w sklepach
„Bardzo cieszymy się, że po wielu miesiącach intensywnych przygotowań nadszedł wreszcie dzień, w którym z satysfakcją oddajemy w ręce naszych klientów telewizję nowej generacji n. Udało nam się stworzyć produkt, który wyznaczy nowe standardy na rynku mediów w Polsce. Potencjał telewizji nowej generacji tkwi w połączeniu najnowszych technologii telewizyjnych z wyjątkową ofertą programową” – powiedział Maciej Sojka Prezes ITI Neovision.
Dziś rusza sprzedaŜ telewizji nowej generacji n.
Oferta programowa telewizji nowej generacji to siedem pakietów tematycznych:
„style, moda, muzyka”, „dzieci”, „cinemax” - każdy dostępny w cenie 10zł. Przy wyborze pakietu „hity filmowe” klient dostaje pakiet „cinemax” w prezencie, do końca 2007r.;
„hity filmowe”, „kultura, nauka, świat”, „sport i motoryzacja” - każdy dostępny w cenie 16zł; oraz „informacja i rozrywka” – który przy wyborze 2 z 6 pakietów otrzymywany jest w prezencie.
Do końca października 2006r. klienci telewizji nowej generacji n nie będą płacić za abonament. Dotyczy to wszystkich siedmiu pakietów.
W ofercie znajdzie się wiele nowych kanałów, dotychczas niedostępnych na naszym rynku. Są to m.in.: Baby TV, nsport, TVN Lingua, Discovery Historia, Discovery HD, Comedy Central, Wojna
i Pokój.
telewizja nowej generacji oferuje swoim klientom dwa urządzenia: nbox HDTV i nbox HDTV recorder.
Sprzedaż nbox HDTV recordera rozpocznie się w połowie listopada.
i ciekawostka numer 2:
Cytuj:
Dziś rusza nsport.
12 października, wraz ze startem sprzedaży telewizji nowej generacji n, rozpoczyna działalność pierwszy w Polsce kanał nadający w formacie HD - nsport.
- Jesteśmy dumni, że pierwszym polskim kanałem nadającym w jakości HD, który rozpoczyna działalność w Polsce jest właśnie nsport. Naszym celem jest stworzenie dla polskich kibiców miejsca, które będzie miało za kilka lat równie istotną pozycję na rynku kanałów sportowych – jaką dziś ma TVN24 na rynku telewizyjnej informacji i publicystyki. To ogromne wyzwanie, ale dla ludzi, którzy kochają sport, tylko takie są na prawdę inspirujące – powiedział szef kanału nsport Grzegorz Płaza.
Program rozpocznie nadawanie 12.10.06 o godzinie 16:00 – serwisem informacyjnym, który poprowadzi Piotr Karpiński. W dniu dzisiejszym na antenie pojawią się również: magazyn Macieja Szczęsnego „Fotoreporter”, magazyn piłkarski poświęcony klubom występującym w pierwszej lidze „Klub TV”, prowadzony przez Sergiusza Ryczela. O godzinie 20:00 „n magazyn”, podsumowujący najważniejsze bieżące informacje sportowe, w całości poświęcimy meczowi Polska – Portugalia. Program poprowadzi Piotr Salak, a jego gośćmi będą Stefan Szczepłek, Maciej Szczęsny oraz Stefan Majewski. O 23:00 na antenie zadebiutuje magazyn prowadzony przez Michała Pola – „Polowanie”. Pierwszym gościem w programie będzie Paweł Nastula.
Począwszy od najbliższych meczów (17.10) w nsport będzie można oglądać rozgrywki Ligi Mistrzów.
W najbliższych dniach pokażemy mecze:
17 października
20:00 Celtic Glasgow – Benfica Lizbona (na żywo)
23:00 skróty wszystkich spotkań
00:40 Manchester United – FC Kopenhaga (retransmisja)
18 października
20:00 Chelsea Londyn – FC Barcelona
23:00 skróty wszystkich spotkań
00:40 Sporting Lizbona – Bayern Monachium (retransmisja)
Informacyjno - publicystyczna formuła 24-godzinnego programu będzie wzorowana na najlepszych rozwiązaniach stacji TVN 24.
Informację i publicystykę w nsport tworzy obecnie 10 ekip reporterskich, siatka korespondentów krajowych i zagranicznych oraz autorzy programów, m.in.: Maciej Szczęsny, Michał Pol, Krzysztof Wyrzykowski, Tomasz Wolfke, Grzegorz Kalinowski, Piotr Salak i wielu innych.
Newsroom redakcji nsport, przystosowany do produkcji programów w jakości HD, jest jednym
z najnowocześniejszych w Europie.