forum.zgorzelec.info
http://www.forum.zgorzelec.info/

wydziały UM
http://www.forum.zgorzelec.info/viewtopic.php?f=61&t=2224
Strona 1 z 1

Autor:  bombas3 [ 29 mar 2007, 12:36 ]
Tytuł:  wydziały UM

Na oficjalnej stronie naszego Urzędu Miasta, gdzie nie zaglądam zbyt często, próbowałem znaleźć spis wydziałów i innych komórek Urzędu. Ciekawy jestem, ile to komu zajęło, takie poszukiwanie. Mnie nie poszło łatwo i nieco czasu upłynęło, zanim znalazłem 'komunikat' podpisany przez panią Derecką. Moim zdaniem taka informacja powinna być rzeczą podstawową na stronie i równie łatwa powinna być w dostępie. Następna rzecz, to aktualność podanych tam danych. I rzecz trzecia: gdzie Kultura w tym wszystkim? W obiegowej informacji funkcjonującej w mieście, taką placówką jest MDK, co niestety nie znajduje potwierdzenia w wykazie 20 komórek Urzędu.
Może dlatego w mieście jest tak mało kulturalnie?
poniżej komórki ze wspomnianego komunikatu byłej pani sekretarz:

Wydział Organizacyjno – Prawny
- Naczelnik Pani Gabriela Tyczyńska

Wydział Promocji i Informacji
- Naczelnik Pan Roman Latosiński

Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
- Podinspektor Pani Janina Kuziora

Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjnych
– Naczelnik Pani Halina Rączkowska

Wydział Finansowo – Budżetowy :
- Główny Księgowy Urzędu - Pani Barbara Nguyen
-Z-ca Głównego Księgowego -Pani Bożena Konarzewska

Wydział Podatków i Opłat
- Naczelnik Pani Beata Kubik

Wydział Rozwoju i Współpracy z Zagranicą
- Naczelnik Pani Halina Duniec – Falasa

Wydział Infrastruktury, Środowiska i Spraw Mieszkaniowych
- Naczelnik Pani Dorota Sobczak

Wydział Edukacji i Sportu
- Naczelnik Pani Barbara Majecka

Wydział Zdrowia i Rozwiązywania Problemów Uzależnień
– Naczelnik Pan Andrzej Pałys

Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji
– Naczelnik Pan Marek Pawliński
(od dnia 01.02.br.)

Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Naczelnik Pani Grażyna Winnicka-Hawro

Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury
– p.o. Naczelnik Pan Adam Cebula

Wydział Zamówień Publicznych
- p.o. Naczelnik Pan Wojciech Miś
( od dnia 01.02.br.)

Urząd Stanu Cywilnego
- Kierownik Pani Grażyna Michta
- Z-ca Kierownika Pani Dorota Fischer

Wydział Zarządzania Kryzysowego
- Naczelnik Pan Jan Biały

Straż Miejska
- Komendant Pan Marian Smokowski

Informatyk
- Podinspektor Pan Grzegorz Skrzypczyk

Stanowisko ds. BHP i P.poż.
- Inspektor Pan Edward Burlikowski

Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych
- Podinspektor Pan Andrzej Matysiak

Autor:  menelopa [ 03 kwie 2007, 13:44 ]
Tytuł: 

Teraz czas jaki potrzebuje na poszukiwanie komórek organizaycjnych uzależniona jest od prędkości łącza ale wcześniej rzeczywiście musiałem się trochę przyzwyczajać bo wg mnie nie jest to poukładane "intuicyjnie"
Dla tych co nadal poszukują :D
Obecnie odbywa się to w ten sposób:
Wchodzimy na www.zgorzelec.com
aby znaleść listę wydziałów wchodzisz do BIP (ikona na dole strony)
tu wciskasz „Urząd”
i nareście masz „komórki organizacyjne” gdzie podane są nazwy wydziałów
Ale co do aktualności to rzeczywiście.... chcąc się dowiedzieć kto jst sekretarzem miasta można przeczytać taki komunikat "W obecnej chwili nie dysponujemy żadnymi informacjami na wybrany temat" :( To, że istnieje Wydział Rozwoju i Współpracy z Zagranicą już nie wspomne :-? Njasmutniejesze jest to, że powodem takiego stanu jest "odejście" osoby odpowiedzialnej za stronę czyli braki kadrowe... a osobiście znam osobę, która deklarowała chęć zatrudnienia się w UM na stanowisku informatka

Autor:  tadam [ 03 kwie 2007, 15:52 ]
Tytuł: 

może troszkę OT, nie wiem czy to już jest zasługą Partii Kobiet czy może zawsze tak było? ale
na stanowiskach kierowniczych wg. listy bombas3-ego mamy więcej kobiet niż mężczyzn!!!
Chyba założę Partie Mężczyzn - nie możemy przecież pozwolić na taka dyskryminacje :smt044 :smt044 :smt044

Autor:  madzia [ 06 kwie 2007, 11:55 ]
Tytuł: 

Bombas zapomniałeś o Wydziale Spraw Społecznych :)

Autor:  bombas3 [ 06 kwie 2007, 16:26 ]
Tytuł: 

ja nie zapomniałem: ja skopiowałem :grin:
zajrzałem jednak raz jeszcze dla pewności pod wskazany przez menelopę adres:
http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/1943,1952/1952/
i zauważyłem zmiany /niestety Wydziału Spraw Społecznych nie odnalazłem/:
zniknął Sport, została sama Edukacja, komórek jest obecnie 18 /było 20/, analizę reszty różnic pozostawiam innym, niech się też wykażą i może wyciągną jakieś wnioski z tego porówniania.
Oto obecna lista komórek naszego UM:
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I ARCHITEKTURY
INFORMATYK
PEŁNOMOCNIK DS. INFORMACJI NIEJAWNYCH
STRAŻ MIEJSKA
WYDZIAŁ PROMOCJI I INFORMACJI
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - PRAWNY
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNYCH
WYDZIAŁ FINANSOWO - BUDŻETOWY
WYDZIAŁ PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WYDZIAŁ ROZWOJU I WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, ŚRODOWISKA I SPRAW MIESZKANIOWYCH
WYDZIAŁ ZDROWIA I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW UZALEŻNIEŃ
WYDZIAŁ EDUKACJI
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
URZĄD STANU CYWILNEGO
BIURO ds. KONTROLI i AUDYTU WEWNĘTRZNEGO

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/