forum.zgorzelec.info http://www.forum.zgorzelec.info/ |
|
wydziały UM http://www.forum.zgorzelec.info/viewtopic.php?f=61&t=2224 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bombas3 [ 29 mar 2007, 12:36 ] |
Tytuł: | wydziały UM |
Na oficjalnej stronie naszego Urzędu Miasta, gdzie nie zaglądam zbyt często, próbowałem znaleźć spis wydziałów i innych komórek Urzędu. Ciekawy jestem, ile to komu zajęło, takie poszukiwanie. Mnie nie poszło łatwo i nieco czasu upłynęło, zanim znalazłem 'komunikat' podpisany przez panią Derecką. Moim zdaniem taka informacja powinna być rzeczą podstawową na stronie i równie łatwa powinna być w dostępie. Następna rzecz, to aktualność podanych tam danych. I rzecz trzecia: gdzie Kultura w tym wszystkim? W obiegowej informacji funkcjonującej w mieście, taką placówką jest MDK, co niestety nie znajduje potwierdzenia w wykazie 20 komórek Urzędu. Może dlatego w mieście jest tak mało kulturalnie? poniżej komórki ze wspomnianego komunikatu byłej pani sekretarz: Wydział Organizacyjno – Prawny - Naczelnik Pani Gabriela Tyczyńska Wydział Promocji i Informacji - Naczelnik Pan Roman Latosiński Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego - Podinspektor Pani Janina Kuziora Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjnych – Naczelnik Pani Halina Rączkowska Wydział Finansowo – Budżetowy : - Główny Księgowy Urzędu - Pani Barbara Nguyen -Z-ca Głównego Księgowego -Pani Bożena Konarzewska Wydział Podatków i Opłat - Naczelnik Pani Beata Kubik Wydział Rozwoju i Współpracy z Zagranicą - Naczelnik Pani Halina Duniec – Falasa Wydział Infrastruktury, Środowiska i Spraw Mieszkaniowych - Naczelnik Pani Dorota Sobczak Wydział Edukacji i Sportu - Naczelnik Pani Barbara Majecka Wydział Zdrowia i Rozwiązywania Problemów Uzależnień – Naczelnik Pan Andrzej Pałys Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji – Naczelnik Pan Marek Pawliński (od dnia 01.02.br.) Wydział Gospodarki Nieruchomościami - Naczelnik Pani Grażyna Winnicka-Hawro Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury – p.o. Naczelnik Pan Adam Cebula Wydział Zamówień Publicznych - p.o. Naczelnik Pan Wojciech Miś ( od dnia 01.02.br.) Urząd Stanu Cywilnego - Kierownik Pani Grażyna Michta - Z-ca Kierownika Pani Dorota Fischer Wydział Zarządzania Kryzysowego - Naczelnik Pan Jan Biały Straż Miejska - Komendant Pan Marian Smokowski Informatyk - Podinspektor Pan Grzegorz Skrzypczyk Stanowisko ds. BHP i P.poż. - Inspektor Pan Edward Burlikowski Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych - Podinspektor Pan Andrzej Matysiak |
Autor: | menelopa [ 03 kwie 2007, 13:44 ] |
Tytuł: | |
Teraz czas jaki potrzebuje na poszukiwanie komórek organizaycjnych uzależniona jest od prędkości łącza ale wcześniej rzeczywiście musiałem się trochę przyzwyczajać bo wg mnie nie jest to poukładane "intuicyjnie" Dla tych co nadal poszukują ![]() Obecnie odbywa się to w ten sposób: Wchodzimy na www.zgorzelec.com aby znaleść listę wydziałów wchodzisz do BIP (ikona na dole strony) tu wciskasz „Urząd” i nareście masz „komórki organizacyjne” gdzie podane są nazwy wydziałów Ale co do aktualności to rzeczywiście.... chcąc się dowiedzieć kto jst sekretarzem miasta można przeczytać taki komunikat "W obecnej chwili nie dysponujemy żadnymi informacjami na wybrany temat" ![]() ![]() |
Autor: | tadam [ 03 kwie 2007, 15:52 ] |
Tytuł: | |
może troszkę OT, nie wiem czy to już jest zasługą Partii Kobiet czy może zawsze tak było? ale na stanowiskach kierowniczych wg. listy bombas3-ego mamy więcej kobiet niż mężczyzn!!! Chyba założę Partie Mężczyzn - nie możemy przecież pozwolić na taka dyskryminacje ![]() ![]() ![]() |
Autor: | madzia [ 06 kwie 2007, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Bombas zapomniałeś o Wydziale Spraw Społecznych ![]() |
Autor: | bombas3 [ 06 kwie 2007, 16:26 ] |
Tytuł: | |
ja nie zapomniałem: ja skopiowałem ![]() zajrzałem jednak raz jeszcze dla pewności pod wskazany przez menelopę adres: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/1943,1952/1952/ i zauważyłem zmiany /niestety Wydziału Spraw Społecznych nie odnalazłem/: zniknął Sport, została sama Edukacja, komórek jest obecnie 18 /było 20/, analizę reszty różnic pozostawiam innym, niech się też wykażą i może wyciągną jakieś wnioski z tego porówniania. Oto obecna lista komórek naszego UM: WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I ARCHITEKTURY INFORMATYK PEŁNOMOCNIK DS. INFORMACJI NIEJAWNYCH STRAŻ MIEJSKA WYDZIAŁ PROMOCJI I INFORMACJI WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - PRAWNY WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNYCH WYDZIAŁ FINANSOWO - BUDŻETOWY WYDZIAŁ PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI WYDZIAŁ ROZWOJU I WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, ŚRODOWISKA I SPRAW MIESZKANIOWYCH WYDZIAŁ ZDROWIA I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW UZALEŻNIEŃ WYDZIAŁ EDUKACJI WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO URZĄD STANU CYWILNEGO BIURO ds. KONTROLI i AUDYTU WEWNĘTRZNEGO |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |