Dzisiaj jest 14 maja 2025, 4:56

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 sty 2010, 15:27 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
Już jutro (środa) rozpocznie się 49 sesja Rady Miasta Zgorzelec. W tym temacie będziemy komentować najważniejsze wydarzenia.

Blokada tego wątku zostanie zwolniona tuż przed samą sesją.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 9:35 przez aleksander, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:37 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
Sesję Rady Miasta właśnie została otwarta. Ups, pan Przewodniczący także się pomylił... albo czytał dziennik www.zgorzelec.info :D Sesja jest oczywiście 50 a nie 49. :)

Baranowski: wniosek o wychowanie uchwały nr 2, kolegę proszę o zamieszczenie uchwały.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:37 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
pozytywnie - uchwała wycofana


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:40 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
trwa prezentacja sprawozdania z pracy bumistrza

edit: sprawozdanie pojawi się niebawem bo lista jest długa i ciekawa


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 9:46 przez aleksander, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:42 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 13 paź 2008, 6:23
Posty: 543
Lokalizacja: Zgorzelec
Obecny !!
a za 291 dni


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:43 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
...


Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 20:28 przez turek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:44 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 13 paź 2008, 6:23
Posty: 543
Lokalizacja: Zgorzelec
aleksander pisze:
trwa prezentacja sprawozdania z pracy bumistrza

To nie powinno trwać długo, chyba, że swoje niedociągnięcia będzie prezentował, to wtedy zajmnie to cztery dni. Co najmniej


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:47 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
sprawozdanie cały czas trwa, jak napisałem powyżej lista jest dłuuuuuga, a burmistrz Baranowski niespodziewanie dobrze radzi sobie z jej odczytywaniem :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:54 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
pierwsza pomyłka! Wiem, czepiam się, ale w końcu to się stało.

Jankowska Bury - utrzymanie terenów zieleni w Zgorzelcu, jak to będzie wyglądało i kto będzie odpowiadał. Prośba o dostarczenie na piśmie i tu.

Baranowski - od 20 stycznia br. utrzymanie trenów zielonych przekazano dla MPGK jako zadanie statutowe.

Jankowska Bury - Dlaczego nie zostało tego zrobić wcześniej? Wcześniej były przetargi itp.

Baranowski: na przestrzeni lat zmieniają się przepisy i szczególnie ich interpretacja. Dotychczas pozyskiwane opinie prawne wskazywały na to, że jest do działanie nie do końca właściwe. Teraz to się zmieniło, zadanie własne gminy może zostać przekazywać w trybie bezprzetargowym.

Jankowska Bury - Proszę wskazać co konkretnie się zmieniło. Czy przez te wszystkie lata gmina nie straciła? Podmioty byłī rozdrobnione więc zadania byłī gorzej wykonywane.

Baranowski - w drodze pisemnej odpowiem. Dlaczego Pani zdaniem miasto ponosiło straty, bo ja takiej wiedzy nie mam.


----------------

Aniszkiewicz:
1 - pytanie dot zarządzenia burmistrza odnośnie zarządzania cmentarzem. Kto będzie nim zarządzał (cmentarzem).

2 - Miejski Biuletyn Informacyjny - ile kosztuje i ile w 2010 zostanie pieniędzy na ten cel przeznaczone

Baranowski:
- w grudniu ub. roku burmistrz przekazał ten teren (cmentarza) pod opiekę dla MPGK
- w 2010 - koszt w tym roku wydania biuletynów wyniesie około 54 tys zł.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 9:57 przez aleksander, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 9:54 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 13 paź 2008, 6:23
Posty: 543
Lokalizacja: Zgorzelec
aleksander pisze:
niespodziewanie dobrze radzi sobie

Aleksander ..
Czy sesja jest filmowana ?

przecież za 291 dni

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 9:56 am ]
aleksander pisze:
Aniszkiewicz: pytanie do zarządzenia burmistrza dot zarządzania cmentarzem. Kto będzie nim zarządzał (cmentarzem).

Co ???
Cmentarz ma zostać przekazany MPGK ???

Dlaczego??

Przeciez MPGK to nieudacznik


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 10:09 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 27 sty 2010, 9:53
Posty: 3
Lokalizacja: ze wsi
aleksander pisze:
kolegę proszę o zamieszczenie uchwały.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 10:11 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
...


Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 20:28 przez turek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 10:12 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
Rozpoczęcie dyskusji na temat strategii:

Wolanin: interesuje mnie kilka punktów:
- zad. 2 - w pozycji pierwszej mamy promowanie projektów dot dofinansowania i tu jest takżę budowa hali sportowej. Czy jest inny fundusz, bo z tego co wiem projekt został odrzucony.

-sprawa imprez organizowanych w birż roku: obchodzime 20lecie samorządu gminnego, proszę o rozszerzenie całości także o tą rocznicę.

- w pkt 4 - modernizacja bazy kultrualnej itp. myślę, że miasto ma problem z przekazywaniem środków np. na organizowanie Festiwalu Piosenki Grecjkiej, dlatego wnoszę choćby o udostępnienie amfiteatru bezpłatnie

- pkt 3- nowe boiska - należy uzupełnić o inne działania np Czerwonej Wody, skate parku, hali sportowej, ścieżki rowerowe, - to są działania konkretne i powinny być uzupełnione.

- zapis na str 10 wspłpraca z samorządami itp... zadania realizowane na bieżąco (...) czy to znaczy, że miasto nie będzie współpracować z żadnymi samorządami? Ten zapis należy dodać.

Artur Tokarczyk - modernizacja służby zdrowia - jak wiemy do zadań własnych gminy należy ochrona zdrowia - jakie są zaplanowane działana, które tą opiekę będą wspierać?

Baranowski: radny Wolanin dużo złożył wniosków, więc trudno będzie się do nich teraz ustosunkować. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone. Odpowiedź dla p. Tokarczyka nastąpi w ormie pisemnej.

Tryc: str 1 pkt 3 - proszę o szersze wyjaśnienie tematu inwentaryzacji zieleni miejskiej itd. - o jaką zieleń chodzi - całą, czy wydzieloną?

Czułowska: będziemy ubiegali się o środki zew. na modernizację parków Skwet Popiełuszki i Parku Paderewskiego, którego część została zmoderniczowana w roku ubiegłym i będziemy to kontynuować. Park Błachańca także ma być modernizowany - ma się tam znaleźć plac zabaw.

Tryc- co się wiąże z organizacją imprez patriotycznych itp... czy jest jakiś z tym związany plan, żeby nie były uroczystości bardzo ubogie? Kto przychodzi z Państwa radnych uczcić te imprezy wie, że przychodzą tam zzazywczaj zainteresowani, bli żołnierze i uczniowie szkół. Nikogo wiecej tam nie ma. Czy w związku z tym ujęte jest jakieś rozszerzenie, albo stworzenie takiego sstemu, dzieki któ®emo zwiększy się zainteresowanie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 10:19 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
Przewodniczący - w tym dokumentcie mamy rzeczy strategiczne, a Pan pyta o szczegóły techniczne. Mamy tu rozmawiać o strategii a nie o taktyce. Nie wiem czy to jest właściwy temat rozmowy. Zastanówmy się czy dopiszemy jakieś imprezy, a nie jak zachęcić ludzi.

Tryc: częściowo zgodzę się z Panem, ale skąd mieszkańcy mają wiedzieć o szczegółowych planach. Chciałbym wiedzieć jakie są rozwiązania na urozmaicenie tych imprez. Miasto jest w tzw. śpiączce od wielu lat!

- zwróciłem uwagę na to, ze w opracowaniu nie ma imprez sportowych, pół sportowych, które by ściągnęły mieszkańców miasta i uaktywniły sportowo, nie ma imprezy pt. Cała Polska Biega, brak informacji o włączeniu się do akcji "Memoriał Jana Krzyżaka" - proponuję włączyć te imprezy do plau operacyjnego. Przeglądając plan operacyjny stwierdzam, że sa to tylko hasła i nie ma do tego żadnego opracowania. W 70% jest to sztampa. Czy ktoś się do tego zabrał solidnie i rozpracował je, czy są to tylko elememty statyczne występujące w planie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 10:27 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
--- Trwa wymiana zdań pomiędzy przewodniczącego z radnym Trycem w sprawie "czepiania się" przez tego drugiego różnych punktów i dzielenia włosa na 4.

Tryc. Stara mi się Pan udowodnić niewiedzę i głupotę. Uważam, że jest to błąd podejśia i pewnej dozy szacunku do tego co mówię. Chcę się tego dowiedzieć.

Przewodniczący: Dla mnie człowiek, który czegoś nie rozumie nie jest człowiekiem głupim, tylko tego nie rozumie.


--- koniec wymiany zdań ----

Tryc. Rozszerzenie sieci monitoringu i wprowadzenie w soboty i niedziele wspólne pratrole policji i Straży Miejskiej. Chodzi o to, czy patrole będą tylko w weekendy?

Tryc. Wszystkie fotoradary przechodzą pod inspekcję transportu drogowego. Po co zakup programu dla Straży Miejskiej do obsługi obecnego fotoradaru?

Odpowiada Szef Straży Miejskiej: Syt jest następująca - SM posiłkuje się w czasie realizacji zadań służbą prewencyjną i dzielnicowymi . Osoby funkcjyne realizują swoje zadania pomiędzy KPP i KSM i uznaliśmy zę sob i niedziele są najlepszym czasem ma realizację tego typu działań. W tych dniach mamy sytuacje najbardziej zagrożone wykroczeniami.

System foto - już działa i dot. funkcjonowanoa fotoradaru SM nie będzie przechodził na własność kogoś innego i służyć będzie dla straży.

Tryc: wiem że fotoradary mają przejśc

Latosiński: To jest daleko idący program, który na pewno nie wejdzie w tym roku, a dotyczy stacjonarnych urządzeń, a nie takich, któ®e są na wyposażeniu SM i policji.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..