Pytanie było odnośnie reklamacji mebli przez internet, czyli samego produktu -> standardowa procedura reklamacyjna.
Tak jak pisałem wcześniej, ktoś kto jest trochę ogarnięty i wie czego chce, sam może sobie zrobić projekt kuchni. W intrenecie dzisiaj można znaleźć wszystkie rozwiązania techniczne od A do Z. Po drugie kuchnia ma być dla nas i nie wyobrażam sobie, aby ktoś organizował tą przestrzeń dla mnie - to ja decyduję o jej funkcjonalności i układzie, a nie Pan/Pani za biurkiem, która powie to będzie dla Pani/Pana lepsze - takie zwroty zawsze mnie śmieszą - mogą coś zaproponować ewentualnie, ale nie tworzyć całość za mnie

Natomiast:
Medea pisze:
transport, wniesienie i montaż
to usługa, a nie produkt, którą reklamujemy, nadzorujemy już na miejscu.
Medea pisze:
na których kolor zawsze odbiega od rzeczywistości
Trochę przesada z tym zawsze - w sklepie stacjonarnym próbki też mogą odbiegać od rzeczywistości, ponieważ nie raz nie dwa w fabryce na liniach produkcyjnych partie wyrobów różnią się od siebie - zapytaj w sklepie, jeżeli uzyskasz inną odpowiedź to kłamią

Nie jestem orędownikiem zamówień przez internet i przeciwnikiem sklepów, ale zamówienie przez internet nie jest wcale jakąś tragedią i pasmem kłopotów
