no właśnie i w związku z tym czujniki zamykające i otwierające powinny być z obu stron i działać sprawnie...
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 11:45 am ]
Wrocław, dnia 22.08.2007 r.
IZATA-5460-26/07
tel. 717 4317
dot. przejazd w km 199,331 linii 274
IR Wrocław
W nawiązaniu do informacji użytkownika drogi, p. Pawła R., opisującej zdarzenie na przejeździe kolejowym w km 199,331 linii 274 Wr. Świebodzki – Zgorzelec (skrzyżowanie toru tej Linii z nowowybudowaną obwodnicą Zgorzelca), Zakład Linii Kolejowych we Wrocławiu informuje:
- fizycznie przejazd znajduje się na terenie IZ Wałbrzych (Sekcja Eksploatacji Lubań Śl.) nato-
miast powtarzacz stanu i działania urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (SSP)
umieszczono na podg. Zgorzelec Miasto (IZ Wrocław);
- na podstawie daty wysłania e-maila informującego o zdarzeniu wnioskujemy, że nieprawi-
dłowe działanie urządzeń SSP na ww. przejeździe miało miejsce w okresie prób działania
nowych urządzeń typu SPA-4, przejazd drezyny sprawdzającej działanie urządzeń odbywał się
z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, tzn. z prędkością nie większą niż 20 km/h (komi-
sja przekazania do wstępnej eksploatacji odbyła się 27.07.07;
- komisja powołana przez IZ Wałbrzych (wspólnie z Zarządcą Drogi i organami Policji) w dniu
14.08.07 dokonała przekazania przejazdu i urządzeń SSP do stałej eksploatacji;
- z informacji, jakie uzyskano z IZ Wałbrzych oraz na podstawie odczytu rejestratora zdarzeń z
powtarzacza na podg. Zgorzelec Miasto stwierdzono, że urządzenia działają prawidłowo;
- działanie urządzeń SSP na ww. przejeździe będzie szczególnie monitorowane ze względu na
podział obowiązków w utrzymaniu i nadzorze pomiędzy Zakładami wałbrzyskim i wrocław-
skim.
D Y R E K T O R
/-/
mgr Krzysztof Włodarczyk
Odpis otrzymują:
- IZ Wałbrzych
- p. Paweł R. (
raul0505@02.pl)
Taką odpowiedż dostałem w dniu dzisiejszym po zgłoszeniu zdarzenia o którym pisałem wcześniej.
gobo007 jednak do śmierci nie musiałem czekać hehe